Braster potrzebuje 50 mln zł

opublikowano: 21-08-2018, 22:12

Zarząd Braster oszacował, że realizacja celów strategicznych wymaga pozyskania około 50 mln zł.

Pieniądze są potrzebne na m.in. ekspansję zagraniczną produktów, skierowanych zarówno do użytku konsumenckiego, jak i profesjonalnego.

Braster, którego prezesem jest Marcin Halicki, przyznał, że
dotychczasowe pomysły były nietrafione.
Wyświetl galerię [1/3]

STRATEGICZNY ODWRÓT:

Braster, którego prezesem jest Marcin Halicki, przyznał, że dotychczasowe pomysły były nietrafione. Fot. Marek Wiśniewski

"W celu realizacji powyższego planu niezbędne jest poniesienie wydatków w szczególności na zwiększenie mocy sprzedażowych, rozbudowę infrastruktury informatycznej, dostosowanie całego Systemu Braster do wymogów poszczególnych rynków, przeprowadzenie procedur certyfikujących, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowych oraz innych działań promocyjnych, a także utrzymanie zdolności operacyjnych spółki" - dodano.

W ubiegłym roku firma zdobyła 40,5 mln zł z emisji akcji, ale dotychczasowa strategia, zakładająca sprzedaż urządzeń do samodzielnego badania piersi nie była efektywna i spółka postanowiła ją zmienić, kierując ofertę do lekarzy. Czytaj więcej>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Braster potrzebuje 50 mln zł