Braster potrzebuje 50 mln zł

Zarząd Braster oszacował, że realizacja celów strategicznych wymaga pozyskania około 50 mln zł.

Pieniądze są potrzebne na m.in. ekspansję zagraniczną produktów, skierowanych zarówno do użytku konsumenckiego, jak i profesjonalnego.

STRATEGICZNY
ODWRÓT:
Wyświetl galerię [1/3]

STRATEGICZNY ODWRÓT:

Braster, którego prezesem jest Marcin Halicki, przyznał, że dotychczasowe pomysły były nietrafione. Fot. Marek Wiśniewski

"W celu realizacji powyższego planu niezbędne jest poniesienie wydatków w szczególności na zwiększenie mocy sprzedażowych, rozbudowę infrastruktury informatycznej, dostosowanie całego Systemu Braster do wymogów poszczególnych rynków, przeprowadzenie procedur certyfikujących, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowych oraz innych działań promocyjnych, a także utrzymanie zdolności operacyjnych spółki" - dodano.

W ubiegłym roku firma zdobyła 40,5 mln zł z emisji akcji, ale dotychczasowa strategia, zakładająca sprzedaż urządzeń do samodzielnego badania piersi nie była efektywna i spółka postanowiła ją zmienić, kierując ofertę do lekarzy. Czytaj więcej>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Braster potrzebuje 50 mln zł