Brzoska wchodzi w e-marketing

opublikowano: 25-02-2014, 00:00

Kto bogatemu zabroni. Rafał Brzoska, którego majątek to przede wszystkim akcje stworzonego przed dekadą Integera.pl (jego pakiet jest dziś wart 730 mln zł), za 5 mln zł kupił prywatnie 20 proc. akcji krakowskiego Salesmanago.

To platforma do automatycznego marketingu internetowego, używana głównie przez e-sklepy do monitorowania zachowań klientów i dostarczania im spersonalizowanej oferty. Rozwija ją spółka Benhauer, założona przez Grzegorza Błażewicza, byłego szefa Interii.pl.

— Dzięki dodatkowemu finansowaniu chcemy zdynamizować projekt budowania kolejnej polskiej firmy technologicznej o międzynarodowym znaczeniu — mówi Grzegorz Błażewicz.  

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu