BS wchodzi w usługi e-commerce

Bożena Sztonyk
opublikowano: 2000-11-03 00:00

BS wchodzi w usługi e-commerce

UZUPEŁNIENIE: e-commerce stanowi uzupełnienie naszych usług i stwarza możliwość ich integracji — mówi Thorsten Thiel, dyrektor generalny Bertelsmann Service Center Poland. fot. MK

Bertelsmann Service Center Poland z siedzibą w Plewiskach koło Poznania, należący do Bertelsmann AG, rozszerza swoje usługi marketingu bezpośredniego i logistyki medialnej. Dzięki ofercie sprzedaży przez Internet firma chce zwiększyć swoje przychody.

Bertelsmann Service Center Poland Poland chce zaoferować swoim klientom usługi e-commerce – sprzedaży przez Internet. Niedawno BSC Poland zaprojektował i opublikował nową stronę internetową.

Liczymy, że dzięki usługom e-commerce pozyskamy nowych klientów. Szacuję, że w 2005 r. sprzedaż przez Internet pozwoli zwiększyć przychód firmy o 10 proc. — mówi Thorsten Thiel, dyrektor generalny BSC Poland.

Według specjalistów, rozwiązania e-commerce, służące wspieraniu procesów business to businnes będą wkrótce generowały 80 proc. całości obrotów w Internecie.

Firmom, które zamierzają oferować swoje produkty w Internecie, BSC Poland proponuje pełną obsługę.

— Jesteśmy w stanie nie tylko zorganizować logistykę i dystrybucję oraz zarządzać należnościami za zamawiane przez Internet towary, ale i konstruować programy lojalnościowe — mówi Thorsten Thiel.

BSC Poland od sześciu lat kompleksowo obsługuje Klub Świat Książki począwszy od magazynowania i dystrybucji książek po akcje promocyjne, wysyłkę katalogów i mailingów.

— Sprzedaż w naszym sklepie internetowym od 3 miesięcy utrzymuje się na podobnym poziomie 1,5 proc. — mówi Hanna Bielarz ze Świata Książki.

Katarzyna Glimasińska, właścicielka księgarni Iuris Prudenta, która za pośrednictwem stron usługi internetowej Poczty Polskiej otworzyła przed rokiem swoją księgarnię w sieci, potwierdza, że sprzedaż tym kanałem jest niewielka. Zwraca jednak uwagę na aspekt promocyjny i nieograniczony dostęp klientów do Internetu.

— Rynek elektroniczny zyskuje popularność również w Polsce. Już wkrótce wirtualnych zakupów dokonywać będzie większość z nas — mówi Katarzyna Glimasińska.

Do największych polskich sklepów internetowych należy również wirtualny sklep Empiku i Klubu Książki Księgarni Krajowej.