Budujmy markę Made in Poland na egzotycznych rynkach

opublikowano: 05-09-2018, 11:02

Afryka, kraje dalekiego wschodu, takie jak np. dynamicznie rozwijający się Wietnam mogą być bardzo dobrymi kierunkami dla polskich firm - stwierdzili uczestnicy debaty w studiu Pulsu Biznesu podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy poświęconej ekspansji zagranicznej.

- Ważne jest byśmy wszyscy wspólnie w Polsce budowali markę Made in Poland, mam tu na myśli nie tylko przedsiębiorców ale też wszystkie instytucje wspierające czy to komercyjne czy administrację publiczną - mówił Sebastian Szaudel, dyrektor bankowości korporacyjnej w HSBC Polska. Zdaniem przedsiębiorców - Pawła Jarskiego, prezesa Elemental Holding i Artura Wizy, wiceprezesa Asseco, warto myśleć o ekspansji na rynkach afrykańskich, czy w krajach dalekiego wschodu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Łuksza Korycki

Polecane