Capgemini rekrutuje w Poznaniu

opublikowano: 13-01-2016, 22:00

Dostawca usług otwiera szóste biuro w Polsce i drugie zajmujące się oprogramowaniem. Zatrudni 300 informatyków.

Capgemini, dostawca usług informatycznych, konsultingowych i outsourcingowych, który w Polsce ma sześć biur i zatrudnia 6,5 tys. osób, wszedł do nowego miasta. Po Krakowie, Katowicach, Opolu, Wrocławiu i Warszawie przyszła pora na Poznań. „PB” informował o projekcie przed wakacjami. To już druga w Polsce jednostka Capgemini Software Solutions Center, czyli zajmująca się oprogramowaniem. W 2-3 lata firma zatrudni w stolicy Wielkopolski 300 specjalistów IT.

— Firma zrekrutowała kilkadziesiąt osób, do końca roku chce mieć co najmniej 100 pracowników. Liczymy, że poznańskie centrum rozwinie się przynajmniej tak jak wrocławskie, w którym pracuje 800 osób — mówi Marcin Przyłębski, dyrektor biura obsługi inwestorów w urzędzie miasta.

Centrum Capgemini już rozpoczęło pierwszy projekt dla klientów z rynku niemieckojęzycznego z branży motoryzacyjnej. Docelowo będzie się zajmować rozwojem oprogramowania dla innych marek z sektora finansowego, transportowego i medialnego. Biuro spółki znajduje się w biurowcu Business Garden Poznań i zajmuje 600 mkw.

— Poszukujemy programistów JAVA i Web Developerów, którzy znają język niemiecki.Nie wymagamy biegłej znajomości tego języka, jak powszechnie uważa się na rynku. Wystarczy poziom komunikatywny, a my pomagamy w jego szlifowaniu, finansując kursy językowe na różnych poziomach zaawansowania. Nasi pracownicy oprócz kształcenia w zakresie języków otrzymują również dostęp do bogatego pakietu szkoleń technicznych. Najważniejsze jednak jest to, że od pierwszych dni są częścią zespołu projektowego, który realizuje zadania na rzecz klientów, globalnych liderów w swoich sektorach — tłumaczy Przemysław Marek, dyrektor działu Automotive, odpowiedzialny również za rozwój poznańskiego biura.

Capgemini zatrudnia na świecie 180 tys. osób w 40 krajach. W 2014 r. przychód spółki wyniósł 10,5 mld EUR. [MAG] © Ⓟ

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane