
Trzeci co do wielkości browar na świecie powiedział, że przychody w tym kwartale wzrosły o 14 proc. do 20,2 miliarda koron duńskich (2,72 mld USD) dzięki silnej sprzedaży w Azji, w porównaniu z 20,3 miliarda prognozowanych przez analityków.
Sprzedaż w Azji wzrosła w tym okresie o 19 proc., a wolumeny wzrosły o 10 proc., ale firma ostrzegła, że perspektywy pozostają niepewne.
„Otoczenie biznesowe pozostaje trudne, z niepewną sytuacją makroekonomiczną, bardzo wysoką inflacją i słabnącym nastrojem konsumentów” – powiedział prezes Cees 't Hart w oświadczeniu.
Heineken, drugi co do wielkości browar na świecie, przekazał w środę, że w ostatnich tygodniach zauważył oznaki spowolnienia popytu na swoje piwo na niektórych rynkach europejskich, po tym jak jego sprzedaż w trzecim kwartale wzrosła mniej niż oczekiwano.