Druga na świecie sieć supermarketów zwiększyła przychody w drugim kwartale o 0,3 proc. Organiczna sprzedaż w Europie wzrosła o 1,9 proc. W pierwszym kwartale rosła o 0,4 proc. Zaskakująco dobre wyniki osiągnęła spółka we Włoszech, gdzie sprzedaż wzrosła po raz pierwszy od pięciu lat. Sprzedaż wzrosła tam w sklepach działających od co najmniej roku o 2,9 proc. To głównie zasługa akcji promocyjnej zorganizowanej podczas piłkarskich mistrzostw świata. Między 5 a 13 lipca włoski Carrefour zwracał 50 proc. ceny niektórych promowanych produktów. Za każdym razem kiedy reprezentacja Włoch wygrywała, sklepy refundowały nawet 100 proc. ceny.
Carrefour miał wyższe przychody niż oczekiwano
opublikowano: 2014-07-17 13:39
Carrefour miał w drugim kwartale 20,5 mld EUR (84,9 mld zł) przychodów. Okazały się one o 100 mln EUR wyższe od oczekiwań rynkowych.