Carrefour przymierza się do sprzedaży biznesu w Polsce

Carrefour rozważa wyjście z Polski — piszą francuskie media. O kupca na tak dużą sieć z wychodzącymi z mody hipermarketami może być jednak trudno.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • dlaczego marka Carrefoura może zniknąć z Polski
  • dlaczego sieć miałaby problemy ze sprzedażą sklepów
  • jakie wyniki osiąga Carrefour w Polsce.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ