Carrefour słabszy przez Chiny

Carrefour poinformował o spadku dynamiki wzrostu sprzedaży w drugim kwartale. Francuski detalista jest ofiarą słabnącego popytu w Chinach.

W drugim kwartale przychody największego francuskiego detalisty wzrosły o 4,2 proc. do 21,4 mld EUR. Były zgodne z oczekiwaniami analityków. W pierwszym kwartale przychodu właściciela sieci supermarketów rosły o 6,2 proc. W Chinach Carrefour zanotował spadek sprzedaży o 12 proc. We Francji zwiększył ją we wszystkich formatach sklepów. W Brazylii sprzedaż poszła w górę o 7,1 proc., a w Hiszpanii o 2,8 proc. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Carrefour słabszy przez Chiny