Chińscy konsumenci żądają wyjaśnień od Apple

aktualizacja: 16-01-2018, 11:33

Organizacja konsumencka z Chin domaga się od Apple wyjaśnień w sprawie spowolnienie starszych modeli iPhone’ów. Daje amerykańskiej spółce czas do piątku, informuje Reuters.

W reakcji na napływające skargi Szanghajska Rada Konsumentów wystosowała do Apple pismo w sprawie wolniejszego działania iPhone’ów po aktualizacji systemu operacyjnego na iOS 10.2.1. Rada domaga się wyjaśnienia w tej sprawie oraz informacji, jak Apple planuje rozwiązać problem.

Zobacz więcej

Reuters/Forum

Szanghajska Rada Konsumentów to organizacja pozarządowa. Poinformowała, że w 2017 roku otrzymała 2615 skarg na produkty Apple. W 2015 roku było ich 964.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Chińscy konsumenci żądają wyjaśnień od Apple