Chopin, Skłodowska i Kopernik trafili do Szanghaju
DI
opublikowano: 08-09-2010, 13:23
Na Expo w Szanghaju ważą się losy
polsko-chińskiej współpracy turystycznej. Turystyka polska promuje się z
pomysłem - poprzez stylizowane przedstawienia z udziałem: Chopina, Marie
Skłodowskiej-Curie oraz Kopernika.
Był też konkurs SMS-owy i nagroda główna. Wycieczkę do Polski ufundowaną
przez Holiday Travel wygrała Diana Fang, account manager z Easy Tours
International Travel Service.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł7,90 zł/ miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać?Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
Chopin, Skłodowska i Kopernik trafili do Szanghaju
DI
opublikowano: 08-09-2010, 13:23
Na Expo w Szanghaju ważą się losy
polsko-chińskiej współpracy turystycznej. Turystyka polska promuje się z
pomysłem - poprzez stylizowane przedstawienia z udziałem: Chopina, Marie
Skłodowskiej-Curie oraz Kopernika.
Był też konkurs SMS-owy i nagroda główna. Wycieczkę do Polski ufundowaną
przez Holiday Travel wygrała Diana Fang, account manager z Easy Tours
International Travel Service.
W Pawilonie Polski udział wzięli przedstawiciele ponad 30 wyselekcjonowanych
chińskich touroperatorów; Shanghai China Travel International, Shanghai Spring
International Travel Service, Shanghai Airlines Tours International Co. Ltd.,
Shanghai Donghu International Ravel Service. Z Polski na rozmowy przyjechali
przedstawiciele takich biur turystycznych jak China Town Travel, Selina, Agencja
Smerek-Kantor, CT Poland, Amber Palace.
- Przedstawienie Chińczykom walorów turystycznych Polski jest jednym z
priorytetów promocji Polski na Światowej Wystawie EXPO 2010 w Szanghaju.
Chcieliśmy pokazać, że Polska to ciekawy kraj, który warto odwiedzić- mówi
Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
- Promocja na rynkach europejskich i pozaeuropejskich jest priorytetem rządu.
Turystyka otwiera drzwi do długoterminowej współpracy na wielu płaszczyznach -
powiedziała Katarzyna Sobierajska- wiceminister Sportu i Turystyki podczas
seminarium zorganizowanego w Pawilonie Polski na Expo dnia 8 września 2010.
Z dniem akcesji do UE Polska zyskała status zatwierdzonej destynacji
turystycznej, dzięki czemu uproszczeniu uległy procedury wizowe dla Chińczyków.
- Od tego momentu Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła intensywne
działania promocyjne na rynku chińskim, ale dopiero Expo pozwoliło rozwinąć
skrzydła. Rozważamy uruchomienie w Chinach przedstawicielstwa turystycznego, bo
nieobecni nie mają racji. Jesteśmy gotowi do współpracy z Chinami, co
podkreślamy w naszych kontaktach z przedstawicielami chińskiej administracji
turystycznej” - mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji
Turystycznej.
W zorganizowanym dnia 8 września 2010 seminarium, udział wzięli
przedstawiciele rządu polskiego Min Jan Borkowski- Sekretarz Stanu w MSZ,
Katarzyna Sobierajska- Podsekretarz Stanu w Min Sportu I Turystyki, oraz Rafał
Szmytke - Prezes POT, Krzysztof Przybył – Prezes Fundacji Teraz Polska.
Głównym organizatorem udziału Polski w Światowej Wystawie EXPO 2010 w
Szanghaju jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Chiny to dla Polski numer jeden w zakresie promocji turystyki na kierunku
pozaeuropejskim. W tej chwili bilans jest dla nas niekorzystny - co roku do Chin
wyjeżdża 60 tys. polskich turystów, a chińskich do Polski tylko 20 tys. W
sumie w 2009 Polskę odwiedziło 12 milionów zagranicznych turystów.
Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.