Cisco, które przed dziewięcioma laty otworzyło oddział w Krakowie, zatrudnia w stolicy Małopolski już około 2 tys. specjalistów. Technologiczna firma zwiększa zakres usług świadczonych przez krakowski oddział i otwiera dział wsparcia klientów Cisco AppDynamics z regionu EMEAR, czyli Europy, Bliskiego Wchodu, Afryki i Rosji. Zatrudnienie w Krakowie może wzrosnąć do końca roku o około 150 osób.
— Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem pasji i zaangażowania, z jakimi osoby w krakowskim oddziale Cisco podchodzą do współpracy z klientami. Zbudowaliśmy tu już spory zespół, składający się głównie z inżynierów oprogramowania, i mamy plany jego powiększania w ciągu najbliższego roku, zarówno w ramach istniejących zespołów, jak też poprzez tworzenie nowych stanowisk — mówi Nick Bogaty, wiceprezes AppDynamics.
W 2017 r. Cisco przejęło za około 3,7 mld USD firmę AppDynamics, zajmującą się inteligentnym oprogramowaniem monitorującym. Dzięki akwizycji klienci amerykańskiej korporacji zyskali w czasie rzeczywistym informacje dotyczące działania aplikacji, procesów biznesowych i zachowań swoich klientów i mogą szybciej podejmować decyzje.
Rolą zespołu wsparcia inżynierii oprogramowania AppDynamics w Krakowie jest dostarczanie klientom usług, które pomogą im drożyć i obsługiwać rozwiązania AppDynamics. Zespół współpracuje z inżynierami odpowiedzialnymi za oprogramowanie i infrastrukturę największych firm na świecie.
— Rozbudowując oddział o nowe funkcje, będziemy mogli zatrudnić specjalistów z dziedziny inżynierii i biznesu, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju polskiej gospodarki opartej na wiedzy. Jesteśmy zdeterminowani, aby w miarę rozwoju utrzymać dynamiczny charakter i inkluzywną kulturę organizacyjną naszego krakowskiego oddziału — mówi Ramon Tancinco, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie.