Citrix i strategia dostępu

Adam Brzozowski
opublikowano: 2004-10-20 00:00

W cyklicznej imprezie firmy Citrix, z jej ofertą zapoznało się 500 osób. Część merytoryczna została okraszona opisami wdrożeń.

Przed tygodniem w hotelu InterContinental w Warszawie odbyło się seminarium Citrix Solutions Conference 2004. Około 500 osób, które wzięły udział w seminarium, miało okazję zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami firmy Citrix oraz technologiami jej partnerów.

Jednym z wiodących tematów konferencji była strategia dostępowa. Podczas wystąpienia Klausa Scheibego, dyrektora marketingu na Europę Środkową w Citrix Systems, zostały zaprezentowane sposoby radzenia sobie ze zwiększonym zapotrzebowaniem w firmach na informacje w czasie rzeczywistym, a także sposoby na klarowne zdefiniowanie strategii dostępowej, tak aby uruchomiła potencjał przedsiębiorstwa. Keith Turnbull, wiceprezes Citrix Systems, opowiedział z kolei o możliwościach praktycznego wdrażania strategii dostępowej, zaś Krzysztof Szumański z firmy PSE Info, podzielił się własnymi doświadczeniami w tym zakresie.

Poza tematem strategii dostępowej omówione zostały wdrożenia wielu produktów z różnych dziedzin przemysłu i najnowsze innowacje, znajdujące się w pakiecie Citrix MetaFrame Access Suite.

W sumie przez cały dzień trwania konferencji poświęconej produktom Citrixa odbyło się, prowadzonych równolegle w kilku salach, 18 wykładów. Poza przedstawicielami firmy organizatora, wykłady wygłosili menedżerowie z takich firm jak IBM Polska, Microsoft, Polkomtel, Naftobazy czy Koma.