Cobi wchodzi w świat gier

opublikowano: 04-12-2019, 22:00

Bored Games i polski producent klocków konstrukcyjnych mają umowę o wspólnej produkcji i promocji gier planszowych.

Bored Games, producent gier planszowych z grupy RLTY Investments, podpisał z Cobi, największym producentem klocków konstrukcyjnych w środkowej i wschodniej Europie, umowę w sprawie współpracy. Zakłada ona, że Bored Games będzie realizować projekty gier oparte na dotychczasowych, kultowych produktach Cobi, czyli klockach konstrukcyjnych. Jednocześnie obie firmy będą współpracować przy tworzeniu, produkcji oraz marketingu nowych gier planszowych. Promocja tytułów ma się odbywać m.in. poprzez wspólne kampanie na Kickstarterze. W wyniku współpracy Bored Games uzyska dostęp do sieci dystrybucji Cobi, która obejmuje 40 krajów. Umowa między partnerami została podpisana na czas nieokreślony.

Cobi jest na rynku od ponad 30 lat. Obecnie większą część sprzedaży realizuje za granicą.

— Nasze klocki bawią już wiele pokoleń. Jesteśmy podekscytowani koncepcją wprowadzenia ich w świat gier. Współpraca z Bored Games to szansa na rozwój dla obydwu podmiotów — my oferujemy doświadczeniebiznesowe na rynku zabawek dziecięcych, Bored Games wprowadza innowacje, kreatywność i znajomość rynku gier planszowych — mówi Robert Podleś, prezes Cobi.

Młody producent planszówek umowę z Cobi określa jako przełomową.

— Projekt łączący grę planszową i klocki konstrukcyjne to innowacyjna propozycja na rynku, która zaoferuje zupełnie nową formę rozrywki. Ponadto współpraca z tak rozpoznawalną i doświadczoną firmą oferuje nam dostęp do ogromnej międzynarodowej sieci dystrybucji, co powinno znacząco wpłynąć na nasze zyski. Współpracę z tak renomowanym partnerem biznesowym odbieramy jako ogromne wyróżnienie. Pozwala to nam z dużą dozą optymizmu patrzeć na rozwój naszego biznesu — mówi Sebastian Srebro, prezes Bored Games.

W ramach współpracy z Cobi Bored Games realizuje projekty związane z dwoma grami planszowymi opartymi na produktach producenta klocków. Premiera pierwszej została wstępnie wyznaczona na styczeń 2020 r., podczas Norymberskich Targów Zabawek. Obecnie spółka przygotowuje się także do premiery własnej gry „The Horror Game Show”. Pracuje też nad dwiema innymi produkcjami. Pierwsza powinna wejść na rynek w II kw. 2020, a druga pod koniec przyszłego roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu