Coders Center podbija rynek

opublikowano: 05-06-2016, 22:00

Wrocławska firma radzi sobie w konkurencji z międzynarodowymi tuzami.

Jedną z najprężniej rozwijających się branż technologicznych jest IT. Polskie firmy coraz częściej dotrzymują kroku tym zagranicznym. Jedną z nich jest wrocławski Coders Center, który w ciągu dwóch lat otworzył cztery biura krajowe i kilka zagranicznych, m.in. w Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Anglii i Szwecji. Od stycznia ma także biuro na Manhattanie.

— Nasza spółka wykorzystała zapotrzebowanie na rynku, któredotyczyło rozwoju cyfrowego marketingu oraz automatyzacji procesów sprzedażowych. Obecnie głównymi klientami firmy są duże agencje interaktywne i marketingowe, a także firmy klasyfikowane w rankingu Fortune 500 — mówi Tomasz Gibas, prezes spółki Coders Center. Największym atutem polskich firm jest przede wszystkim odpowiednia relacja jakości do ceny. Równie ważna jest innowacyjność.

— Obecnie 95 proc. sprzedaży naszej firmy pochodzi z Europy i USA, to zapewne dzięki konkurencyjnym stawkom pracy w Polsce i oczywiście naszym doświadczonym współpracownikom-dostawcomrozwiązań — dodaje Tomasz Gibas. Ważne w pozyskiwaniu międzynarodowych klientów jest odpowiednio dobrana strategia rozwoju i otwieranie placówek w różnych państwach.

— Zmieniające się trendy sprzedaży, coraz większe zapotrzebowanie na platformy e-commerce oraz systemy wspierające automatyzację marketingu stają się tematem kluczowym. Rozwiązania te nie są tanie, korzystają z nich najwięksi w Europie i USA, ale zwrot z inwestycji jest szybki i skuteczny — komentuje Jakub Koba, współzałożyciel Coders Center.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane