Coders Center podbija rynek

opublikowano: 05-06-2016, 22:00

Wrocławska firma radzi sobie w konkurencji z międzynarodowymi tuzami.

Jedną z najprężniej rozwijających się branż technologicznych jest IT. Polskie firmy coraz częściej dotrzymują kroku tym zagranicznym. Jedną z nich jest wrocławski Coders Center, który w ciągu dwóch lat otworzył cztery biura krajowe i kilka zagranicznych, m.in. w Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Anglii i Szwecji. Od stycznia ma także biuro na Manhattanie.

— Nasza spółka wykorzystała zapotrzebowanie na rynku, któredotyczyło rozwoju cyfrowego marketingu oraz automatyzacji procesów sprzedażowych. Obecnie głównymi klientami firmy są duże agencje interaktywne i marketingowe, a także firmy klasyfikowane w rankingu Fortune 500 — mówi Tomasz Gibas, prezes spółki Coders Center. Największym atutem polskich firm jest przede wszystkim odpowiednia relacja jakości do ceny. Równie ważna jest innowacyjność.

— Obecnie 95 proc. sprzedaży naszej firmy pochodzi z Europy i USA, to zapewne dzięki konkurencyjnym stawkom pracy w Polsce i oczywiście naszym doświadczonym współpracownikom-dostawcomrozwiązań — dodaje Tomasz Gibas. Ważne w pozyskiwaniu międzynarodowych klientów jest odpowiednio dobrana strategia rozwoju i otwieranie placówek w różnych państwach.

— Zmieniające się trendy sprzedaży, coraz większe zapotrzebowanie na platformy e-commerce oraz systemy wspierające automatyzację marketingu stają się tematem kluczowym. Rozwiązania te nie są tanie, korzystają z nich najwięksi w Europie i USA, ale zwrot z inwestycji jest szybki i skuteczny — komentuje Jakub Koba, współzałożyciel Coders Center.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu