Creepy Jar sprzedał ponad 150 tys. szt. Green Hell

opublikowano: 11-02-2019, 10:51

Creepy Jar sprzedał już ponad 150 tys. szt. gry Green Hell w wersji early access i ze spokojem ocenia prognozę sprzedaży 300 tys. kopii.

Creepy Jar w 2018 r. wypracował 2,3 mln zł zysku netto i 3,45 mln zł przychodów.   To  efekt dobrego przyjęcia gry spółki -  Green Hell, której premiera w wersji early acces odbyła się pod koniec sierpnia.

- Jesteśmy spokojni, jeśli chodzi o prognozowane 300 tys. sprzedanych kopii. Do czasu premiery pełnej wersji nie chcemy zmieniać prognoz, chcę jednak podkreślić, że nie uwzględniały one tzw. trybu co-op i sprzedaży w wersji na konsole. Będziemy śledzić sytuację i reagować –mówi  Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. 

Premiera pełnej wersji Green Hell planowana jest na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2019 r. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie trybu co-op a następnie wersji konsolowych.

 – Plany te są niezagrożone. Jesteśmy na finiszu. Wishlista puchnie a oceny graczy, których wciąż przybywa są cały czas na niespotykanie wysokim poziomie w przypadku gry w wersji early access. To wszystko napawa nas sporym optymizmem przed premierą pełnej wersji – mów prezes.

Green Hell zadebiutował w wersji early access 29 sierpnia 2018 r. To gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej. Grę na Steam oceniło ponad 2,5 tys graczy, a średnia ocen to ponad 8.5.

987c9ee0-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy