Crowdfunding pomoże na starcie

opublikowano: 15-02-2018, 22:00

Zaledwie 11 proc. start-upów planowało w minionym roku skorzystać z crowdfundingu, czyli finansowania społecznościowego.

Ten sposób na zebranie niezbędnej gotówki pomógł wystartować już niejednej firmie. Na przykład Bivrost, producent sprzętu dla profesjonalistów tworzących wideo 360 stopni, w nieco ponad miesiąc zebrał 1,6 mln zł. Natomiast twórcy gry planszowej „Nemesis” dzięki działaniom crowdfundingowym na Kickstarterze zgromadzili kwotę o 62 razy większą, niż zakładał pierwotny cel. Dzięki crowdfundingowi sukces odniosła również firma Swimmo, produkująca inteligentne zegarki pływackie. Kamil Dziadkiewicz, jej specjalista do spraw marketingu i komunikacji, w przyszłym tygodniu poprowadzi w Poznaniu warsztat dla przedsiębiorców. Podczas spotkania opowie m.in. o tym, kto może szukać wsparcia finansowego na Kickstarterze, jakie darmowe oraz płatne formy pomocy powinni wykorzystać przedsiębiorcy, o czym warto pamiętać na starcie. Uczestnicy dowiedzą się także, jak przygotować kampanię promocyjną i w jaki sposób zorganizować pracę zespołu.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Zapisywać się można na stronie https://293055-83.evenea.pl/ lub e-mailowo: garbary@ihub.pl. © Ⓟ

WAŻNA DATA

22.02

Tego dnia w poznańskim Idea Hubie przy ulicy Małe Garbary 9 odbędą się warsztaty na temat finansowania biznesu crowdfundingiem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Crowdfunding pomoże na starcie