Crowley Data daje gwarancje na sieci

Karol Wieczorek
30-01-2002, 00:00

Firma Crowley Data Poland — operator bezprzewodowej sieci transmisji danych Datastar — wprowadziła Gwarancję Jakości Świadczonych Usług (Service Level Agreement — SLA). Wprowadzenie gwarancji oznacza, że klienci będą mogli żądać zwrotu kosztów przestoju, jeśli przekroczy on zapisane w umowie ramy.

Jak zapewnia Marcin Galwas, dyrektor marketingu w firmie Crowley Data Poland, ewentualne usterki w funkcjonowaniu infrastruktury są zwykle usuwane, zanim abonent korzystający z usług zdąży je zauważyć, a wprowadzenie SLA ma ten fakt podkreślić.

— Jeżeli przekroczymy gwarantowane czasy reakcji obsługi technicznej, klient będzie mógł żądać zwrotu kosztów przestoju — mówi Marcin Galwas.

Dzięki SLA, klient — niezależnie od odszkodowań za każdą godzinę awarii sieci teletransmisyjnej, zapewnionych w Regulaminie Świadczenia Usług — może otrzymać zwrot części opłaty abonamentowej w przypadku przedłużającego się czasu usunięcia usterki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Wieczorek

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Crowley Data daje gwarancje na sieci