Cyber Monday był rekordowy

Marek Druś, MarketWatch
aktualizacja: 28-11-2017, 14:34

Cyber Monday, czyli dzień internetowego szaleństwa zakupów po Święcie Dziękczynienia, był w tym roku w USA rekordowy, ogłosiło Adobe Systems.

Amerykanie wydali na zakupy w sieci 6,59 mld USD, oszacowała spółka. To o 16,8 proc. więcej niż rok wcześniej. W pieniądzach to 1 mld USD więcej niż tego samego dnia 2016 roku. 

Zobacz więcej

Cyber Monday, zakupy internet, przesyłki fot. Bloomberg

Adobe szacuje, że rozpoczęty Świętem Dziękczynienia sezon świątecznych zakupów przyniósł jak dotąd 50 mld USD sprzedaży w Internecie. Analitycy spółki szacują, że w tym roku po raz pierwszy przekroczona zostanie kwota 100 mld USD sprzedaży w Internecie.
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Cyber Monday był rekordowy