Cyberpunk zareklamuje się w mediach Agory

GSU
opublikowano: 2020-05-28 19:05

Media i marki grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej mają wspierać krajową premierę „Cyberpunka 2077”.

Wcześniej Agora współpracowała z CD Projektem przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmina 2”, czy „Wiedźmin 3”.

 Agora i CD Projekt współpracę reklamową w ramach przygotowań do wydania „Cyberpunka 2077” nawiązały pod koniec maja. Dzięki temu tytuł będzie promowany w  kampanii, obejmującej wszystkie media Agory – tytuły prasowe, serwisy internetowe i stacje radiowe oraz wykorzystującej możliwości reklamowe spółek: AMS i Helios. 

„Zaangażowanie rozpoznawalnych marek i wykorzystanie wielu zróżnicowanych formatów reklamowych pozwolą na dotarcie z informacją o „Cyberpunk 2077” do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na wrzesień, druga, zapewniająca wsparcie popremierowe – na listopad 2020 r.” – czytamy w komunikacie.

- Cieszę się, że będziemy wspólnie z Agorą realizować w Polsce kampanię reklamową „Cyberpunka 2077”. Jestem przekonany, że przygotowywana z rozmachem kampania „Cyberpunka 2077" dodatkowo wsparta siłą mediów Agory sprawi, że jeszcze więcej polskich graczy sięgnie po naszą najnowszą produkcję – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu.

„Cyberpunk 2077” ukaże się 17 września 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. W tym roku swoją premierę będzie miała również wersja gry na platformę Google Stadia.