Cyfrowy Polsat marką komórek

MEW
opublikowano: 27-06-2008, 00:00

Cyfrowy Polsat, a nie jak zapowiadano Halo Polsat, będzie się nazywała marka telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu.

— Zdecydowaliśmy się na nazwę Cyfrowy Polsat, ponieważ marka ta jest rozpoznawalna — tłumaczy Olga Zomer, rzecznik prasowy spółki.

Rozpocznie ona świadczenie usług komórkowych typu prepaid jako wirtualny operator (MVNO) w lipcu, ale z intensywną kampanią ruszy dopiero jesienią. Od początku lipca usługi Cyfrowego Polsatu zostaną wsparte działaniami BTL w około 10 tys. punktach sprzedaży w całym kraju. Oprócz usług przedpłaconych, Cyfrowy Polsat ruszy z usługą postpaid. Stanie się to prawdopodobnie we wrześniu. Nakłady inwestycyjne Cyfrowego Polsatu na MVNO wyniosą w tym roku 12,7 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu