Czytasz dzięki

Czerwień nie dla Solidarności

Firma Cukiernicza Solidarność z Lublina nie zastrzeże pewnego odcienia czerwieni jako marki — orzekł sąd administracyjny. Według Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) w Warszawie kolor może być marką po spełnieniu pewnych warunków. Musi uzyskać tzw. wtórną zdolność odróżniającą. Oznacza to, że jeśli klienci jednoznacznie kojarzą z danym produktem konkretny kolor, można go zarejestrować jako markę. W ten sposób na swój fiolet prawa ochronne uzyskał producent czekolady Milka.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.