Czołowa marka Volkswagena nie zrealizowała celu

opublikowano: 01-03-2019, 19:36

Wiodąca marka grupy Volkswagen, VW, nie osiągnęła docelowego poziomu marży w 2018 r., donosi Reuters powołując się ma materiał zaprezentowany przez tygodnik „Spiegel”

Stało się tak gdyż zyski z działalności operacyjnej spadły pomimo wzrostu przychodów w czołowej marce  niemieckiego producenta samochodów.

Volkswagen
Zobacz więcej

Volkswagen fot. Bloomberg

Marża operacyjna w marce spadła do 3,8 proc. z 4,1 proc., jak podał magazyn, co oznacza, że nie został zrealizowany cel z przedziału od 4 do 5 proc. ustalony przez prezesa grupy Herberta Diessa. Chce on go podnieść do 6 proc. w średnim okresie.

Oficjalne wyniki Volkswagen ma zaprezentować 12 marca. Kolejna konferencja prasowa dotycząca wyników marki VW ma się odbyć dzień później.

Firma z Wolfsburga informowała przed tygodniem, że wyniki grupy za rok 2018 były obciążone niekorzystnymi wahaniami walutowymi i wąskimi gardłami zaopatrzenia spowodowanymi przez nowe zasady testowania emisji i ostrzegła przed nadchodzącym trudnym rokiem.

81a6d2b2-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu