D-Link ma polski oddział

Marcin Złoch
09-10-2002, 00:00

Tajwański producent sprzętu sieciowego, firma D-Link, otworzył przedstawicielstwo w Polsce. Jego głównym celem ma być sprzedaż urządzeń przeznaczonych do tworzenia bezprzewodowych sieci teleinformatycznych.

D-Link jest największym w Azji producentem sprzętu sieciowego. Posiada centrum badawcze oraz fabryki na Tajwanie, w Indiach i USA. Oferuje rozwiązania przeznaczone do sieci LAN i WAN — przełączniki, routery, karty sieciowe, adaptery USB i serwery internetowe do budowy sieci bezprzewodowych.

Rok 2001 D-Link zamknął obrotami wysokości prawie 500 mln USD przy zatrudnieniu 2500 pracowników w ponad 30 krajach. D-Link w Polsce w 2001 r. miał około 5 proc. udziału w rynku rozwiązań sieciowych.

D-Link otworzył w Polsce przedstawicielstwo, którego szefem został Roman Napierała. Według niego, Polska jest najważniejszym dla firmy rynkiem w tej części Europy.

— Nasze produkty są obecne w Polsce od 6 lat. Przez ten czas marka stała się rozpoznawalna wśród specjalistów. Oferta D-Link skierowana jest do firm, które mają około 100 potencjalnych użytkowników. Głównym punktem naszej sprzedaży są przełączniki adresowane do małych i średnich firm oraz karty sieciowe — twierdzi Roman Napierała, kierujący polskim oddziałem D-Link.

W Polsce działa pięciu autoryzowanych dystrybutorów D-Link - firmy: ABC Data, JTT Komputer, Tech Data, Veracomp oraz Igram Micro.

— W kanałach sprzedaży na razie nie będziemy dokonywać zmian. Jednak od nowego roku możliwa jest zmiana struktury partnerów — zapowiada Roman Napierała.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / D-Link ma polski oddział