Daewoo PTE stawia na Śląsk
Powszechne Towarzystwo Emerytalne Daewoo Energetyka chce postawić na klientów z południowej Polski. Jeżeli otrzyma licencję od UNFE , na ogólnopolską kampanię reklamową wyda 10 mln zł, zaś dwukrotnie więcej na kampanię w województwie śląskim.
W najbliższym czasie Daewoo Energetyka PTE wybierze agencję reklamową. Wyboru dokona spośród trzech agencji: WIL Lobbing z Poznania, Agencji Wydawniczej i Marketingowej Media Bank oraz Art&Media z Katowic.
Akcjonariuszami Daewoo Energetyka PTE są: Daewoo-FSO (46 proc.), Fundusz Górnośląski (15 proc.), Polski Fundusz Kapitałowy (34 proc.) oraz Daewoo Towarzystwo Ubezpieczeniowe (5 proc.). Kapitał akcyjny jedynego PTE z siedzibą w Katowicach wynosi 20 mln zł i jeszcze w tym roku zostanie podniesiony do 145 mln zł, zaś docelowo sięgnie 200 mln zł. KO