Dają zarobić dizajnerom

opublikowano: 21-07-2016, 22:00

Pora na kolejną rundę inwestycji — zapowiada Artiglo, sprzedające produkty z rysunkami polskich grafików.

Po roku od startu ze spółką Artiglo współpracuje już ponad 170 artystów. Dzięki jej platformie graficy znajdują nabywców na artykuły zdobione ich autorskimi pracami bez konieczności otwarcia własnego sklepu czy zabiegania o stałych odbiorców wśród znanych marek, np. odzieżowych. Artiglo to start-up, który otrzymał wsparcie funduszuAIP Seed Capital oraz agencji interaktywnej Kerris.

Platforma sprzedaje przedmioty codziennego użytku opatrzone graficznymi elementami autorstwa współpracujących z nią artystów, w zamian za co wypłaca im 15 proc. od ceny każdego produktu, zamówionego przez klientów. Grafiki, zgodnie z wyborem kupujących, są umieszczane na oferowanej przez platformę odzieży, elementach wystroju wnętrz, takich jak drukowane obrazy na płótnie, na akcesoriach kuchennych (np. kubkach) i gadżetach, np. etui na smartfony.

Już ponad 3 tys. takich produktów trafiło do klientów Artiglo. Spółka planuje poszerzanie asortymentu o kolejne przedmioty wystroju wnętrz i gadżety. Chce też rozwijać technologie usprawniające współpracę z artystami, w tym dodawanie projektów. W związku z dalszym rozwojem spółka myśli o drugiej rundzie inwestycyjnej. Mikołaj Szymański, pomysłodawca platformy, uważa, że kupując w ten sposób, klienci wspierają polski biznes i zdolnych dizajnerów, sami mając satysfakcję z posiadania niepowtarzalnych przedmiotów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu