Deutsche Telekom szuka innowatorów

Anna BełcikAnna Bełcik
opublikowano: 2013-03-08 00:00

Ruszył międzynarodowy Konkurs Innowacyjności — najlepsi z pomocą telekomunikacyjnego giganta urzeczywistnią swoją wizję.

Do 500 tys. EUR na realizację innowacyjnego pomysłu, pomoc przy tworzeniu produktu, dostęp do infrastruktury operatora i uruchomienie światowych kanałów sprzedaży i marketingu — oto główna nagroda w międzynarodowym Konkursie Innowacyjności ogłoszonym przez firmę telekomunikacyjną Deutsche Telekom. Uczestniczyć mogą w nim również Polacy — osoby indywidualne, studenci, zespoły, start-upy, pracownicy Deutsche Telekom oraz spółek zależnych. Poszukiwane są pomysły w pięciu kategoriach: connected home, usługi komunikacyjne, energia, platforma wirtualna i usługi w chmurze obliczeniowej.

— W Polsce jest mnóstwo błyskotliwych ludzi, mających świetne pomysły, które możemy pomóc realizować. Mamy nadzieję, że dzięki Konkursowi Innowacyjności dalej będziemy budować relacje ze start-upami i studentami — mówi Milan Zika, dyrektor ds. technologii i innowacji w Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC).

Zgłoszenia można wysyłać online, za pośrednictwem strony internetowej www. telekom-innovation-contest. com. Organizatorzy na pomysły czekają do 31 marca 2013 r. Zwycięzców wyłoni jury, w skład którego wchodzą m.in. Heinrich Arnold, dyrektor Laboratoriów Innowacyjności Deutsche Telekom, Robert Pataki, dyrektor ds. innowacji w Magyar Telekom, czy Milan Zika z PTC.

Dlaczego warto wziąć udział w rywalizacji? — W przeciwieństwie do innych konkursów, nie tylko wybieramy pomysł, ale także inwestujemy w jego wdrożenie. Zwycięzcom pomagamy na każdym etapie tworzenia produktu — mówi Heinrich Arnold.

WAŻNA DATA

31.03

Do tego dnia można nadsyłać zgłoszenia do międzynarodowego konkursu organizowanego przez Deutsche Telekom. Z pomocą firmy najlepszy koncept zostanie zrealizowany.

500 tys. EUR Tyle Deutsche Telekom zamierza przeznaczyć na pomoc w realizacji zwycięskiego konceptu. Nagrody są przewidziane również dla laureatów drugiego i trzeciego miejsca.