Disney będzie jak Netflix

opublikowano: 26-10-2015, 22:00

Producent jednych z najsłynniejszych na świecie programów, filmów i animacji dla dzieci wprowadza tzw. usługę streamingową

Producent jednych z najsłynniejszych na świecie programów, filmów i animacji dla dzieci przenosi się z ekranów telewizyjnych i kinowych na komputery: wprowadza tzw. usługę streamingową.

Dzięki niej filmy wideo i klipy muzyczne wytwórni Disney i Pixar będą dostępne na życzenie. Biblioteka multimedialna korporacji mediowej będzie obejmować także archiwalne programy Disney Channel. Internetowa platforma DisneyLife, która ma być alternatywą dla kanałów telewizyjnych, zadebiutuje w przyszłym miesiącu.

Dostęp do niej będzie kosztować 10 GBP miesięcznie. Fani Disneya będą mogli z niej korzystać na domowych komputerach oraz tabletach i smartfonach. Disney nie jest pierwszą wytwórnią, która stawia na „strumieniowanie” swoich filmów. Inspiracją do tworzenia tego typu usług stał się serwis Netflix, największa internetowa wypożyczalnia filmów DVD na świecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy