DM WBK: ekspansja BPH w internecie

BPH zamierza zwiększyć liczbę klientów indywidualnych korzystających z bankowości internetowej z obecnych 13.000 do 23.000 osób na koniec br. BPH wydał do tej pory 4,5 mln zł na stworzenie systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych (tegoroczne inwestycje w tym sektorze mają wynieść 2 mln zł). Osiągnięcie granicy 24.000 klientów w bankowości internetowej w ciągu trzech lat spowoduje zwrot poniesionych nakładów. BPH nie zamierza wydzielać bankowości internetowej jako osobnego podmiotu, ponieważ od początku była ona planowana jako alternatywna forma dostępu do tradycyjnego konta bankowego. Zdaniem wiceprezesa BPH system bankowości internetowej BPH Sez@m, po zakończeniu procesu planowanej integracji BPH z PBK stworzy możliwość obsługi klientów obu banków i może stać się platformą internetową wykorzystywaną w nowej instytucji bankowej.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ