DM WoodStock rozpoczyna kampanię

Agnieszka Ostojska
opublikowano: 2000-10-11 00:00

DM WoodStock rozpoczyna kampanię

Marzena Kowalska Dom Maklerski WoodStock fot. BS

Do końca roku 2000 nowo otwarty Internetowy Dom Maklerski WoodStock przeznaczy na kampanię internetową 3,6 mln zł, z czego 34 proc. przypadnie na telewizję, a 29 proc. na prasę. Kampania promocyjna WoodStock jest pierwszym z serii planowanych działań Wood & Company na rynku detalicznych usług maklerskich w krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

— Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek polski nowego typu usług internetowych oraz wypromowanie nowej marki. Naszą grupą docelową są osoby o dochodach przewyższających średnią krajową, z wykształceniem co najmniej średnim, nie obawiające się inwestowania, dynamiczne i otwarte na nowości. Jej liczebność szacuje się na 300 tys. — tłumaczy Marzena Kowalska z WoodStock.

Dodaje również, że w kampanii będą brały udział wszystkie rodzaje mediów. Najszerszy zasięg będzie miała jednak w prasie, bo obejmie większość tytułów związanych z finansami i e-biznesem. Bannery reklamowe WoodStock znajdą się również na większości polskich portali.

Według twórców WoodStock, tego typu portal znajdzie uznanie wśród polskich finansistów.

— 44 proc. inwestorów warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych to inwestorzy indywidualni. To do nich kierujemy swoje usługi. Poza tym Polacy są otwarci na nowości. Badania wykazują, że w Polsce przy wprowadzaniu nowego typu usług rynek poszerza się. To znaczy, że z biegiem czasu coraz więcej osób korzysta z danej usługi, mimo że wcześniej jej nie znało — dodaje Marzena Kowalska.

W realizacji kampanii promocyjnej uczestniczą: agencja reklamowa Drim Tim Tim, dom mediowy Euromedia, firma internetowa E-Point, agencja PR WoodStock Leasor Warszawa i Financial Dynamics. AO