Dmz atakuje nowym HR

Marcin Złoch
28-05-2003, 00:00

Szczecińska spółka Dmz będzie wdrażała na naszym rynku system informatyczny autorstwa niemieckiej firmy P&I. Produkt o nazwie Loga służy do zarządzania personelem i rozliczania wynagrodzeń. Ma konkurować z SAP HR i aplikacjami Tety.

Firma ze Szczecina — Dmz rozpoczęła dystrybucję w Polsce sytemu kadrowo-finansowego Loga. Producentem oprogramowania jest P&I — niemiecki dostawca systemów IT, wspomagających sferę zarządzania personelem i naliczania wynagrodzeń. Ten system poza obszarem Niemiec eksploatowany jest w Austrii, Holandii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Polski dystrybutor aplikacji P&I — Dmz — jest autorem systemu kadrowo-płacowego Karo/400, przeznaczonego na platformę IBM AS/400, stosowanego m.in. w BIG Banku Gdańskim, sieci Geant czy Zakładach Tłuszczowych Kruszwica.

— Potrzeba rozszerzenia na inne platformy systemowe działalności opartej na gotowym systemie kadrowo-płacowym legła u podstaw decyzji o podjęciu współpracy z P&I. Loga gwarantuje oczekiwaną przez nas niezależność od platformy sprzętowej i wielojęzyczność — przekonuje Krzysztof Wołoszyn, prezes Dmz.

Loga to aplikacja wykonana w technologii klient/serwer. Według producenta, gotowa do współdziałania z dowolnym systemem operacyjnym i bazą danych. Producent oferuje i utrzymuje produkt jednorodny w warstwie aplikacyjnej, co oznacza, że nie występują mutacje branżowe, ani krajowe. W jednym pakiecie zawarte są wszystkie uaktualnienia dostępne we wszystkich wersjach językowych.

Oprogramowanie Loga ma dotrzeć do polskich oddziałów międzynarodowych firm. Strategia przewiduje skoncentrowanie działań nie na wielkich koncernach, a na przedsiębiorstwach średniej wielkości.

— Zamierzamy konkurować np. z oprogramowaniem SAP i tym pochodzącym od polskich producentów, np. Tety czy Comarchu. Cena licencji, wykupowanej według liczby zatrudnionych w firmie, została skalkulowana na polski rynek. Jest ona o niższa niż np. cena aplikacji SAP HR. Mamy już 2 klientów na Loga, poleconych z Niemiec przez ich firmy matki. Do końca roku myślimy o pozyskaniu jako klientów 10-20 firm — zapowiada Krzysztof Wołoszyn.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Dmz atakuje nowym HR