Dobroczyńca Roku

Społeczne zaangażowanie biznesu obejmuje różne kręgi i metody działania firm — wsparcie finansowe, pomoc rzeczową, wolontariat pracowniczy.

Dobroczyńca Roku

DH
opublikowano: 02-06-2006, 00:00

Społeczne zaangażowanie biznesu obejmuje różne kręgi i metody działania firm — wsparcie finansowe, pomoc rzeczową, wolontariat pracowniczy.

Czyni ono przedsiębiorstwo bardziej wiarygodnym w oczach opinii publicznej i buduje jego pozytywny wizerunek, a jednocześnie pomaga w rozwiązywaniu wielu problemów społecznych, takich jak bezrobocie, przestępczość, walka z chorobami.

30 maja w Filharmonii Narodowej odbyła się Gala Finałowa Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2005”, organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

W trakcie uroczystości nagrodzono firmy, które w ubiegłym roku realizowały wartościowe programy społeczne we współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz własne strategie społecznego zaangażowania. Tytuł otrzymało 6 spośród 348 firm zgłoszonych do konkursu. W kategorii „Współpraca firmy z organizacją pozarządową” laureatami zostały firmy: Chmielnik Zdrój (nominację przedstawiło Towarzystwo Przeciwdziałania Uzależnieniom Trzeźwa Gmina), Whirpool (nominację przedstawiła Fundacja Habitat for Humanity Poland) i Bank BPH (nominacje przedstawiły Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce i Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce). W kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania” tytuł otrzymały firmy: Danone, EnergiaPro Koncern Energetyczny i Komandor.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DH

Polecane