Dobroczyńcy w internecie

KAJ
09-03-2007, 00:00

Do 14 marca na stronie www.dobroczyncaroku.pl można głosować na jedną z 24 firm półfinalistów w konkursie Dobroczyńca Roku 2006. Każdy może oddać dwa głosy — na dużą i średnią/małą firmę w kategorii „Współpraca firmy z organizacją pozarządową”.

— Cieszę się, że idea filantropii znalazła podatny grunt w Polsce i firmy podejmują inicjatywy wspierania różnych dziedzin życia społecznego — powiedział Victor Ashe, ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, który w swojej rezydencji gościł półfinalistów.

Gospodarz imprezy przypomniał również wkład Kongresu Stanów Zjednoczonych, który przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności wsparł finansowo tegoroczną, dziesiątą już edycję konkursu. Tym razem zgłoszone zostały 273 firmy oraz fundacje. A cel konkursu organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce jest jeden. To nagrodzenie firm, które prowadząc działalność rynkową, wspierają organizacje pozarządowe w rozwiązywaniu problemów społecznych i angażują się w działania na rzecz społeczności lokalnych. Zwycięzców poznamy na gali 21 maja.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Dobroczyńcy w internecie