Dołączyliśmy do IAB Polska

26-03-2011, 14:42

Bonnier Business Polska, wydawca dziennika "Puls Biznesu" i pb.pl, dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

IAB reprezentuje interesy branży promując internet jako medium o największym potencjale marketingowym, informacyjnym i edukacyjnym. Członkiem związku jest już 161 firm.

 - Witryny Bonnier Business Polska, głównie pb.pl, odwiedza już blisko milion unikalnych użytkowników miesięcznie. To najbogatsza i najlepiej wykształcona grupa polskich internautów, którzy od wydawcy wymagają coraz więcej. Potrzebujemy więc więcej informacji o preferencjach użytkowników, nowoczesnych technologiach i regulacjach w branży. Stąd pomysł przystąpienia do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w pracach którego chcemy aktywnie uczestniczyć.” – komentuje Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl.

 Od początku bieżącego roku do IAB Polska przystąpiło już 13 nowych firm działających w branży interaktywnej.

 - Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie uczestniczeniem w pracach realizowanych w ramach związku, który dba o jak najlepsze reprezentowanie interesów polskiej branży interaktywnej. Jesteśmy przekonani, że przyjęcie do struktur IAB firmy Bonnier Business Polska – wydawcy dziennika "Puls Biznesu" i właściciela portalu Pb.pl – istotnie wzmocni prężnie działającą grupę roboczą Wydawców Wielomediowych – mówi Patrycja Sass - Staniszewska, Business Development Manager IAB Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Dołączyliśmy do IAB Polska