DOLNOŚLĄSKIE: 1. Okiełznać hałas

Anna GołasaAnna Gołasa
opublikowano: 2012-12-28 00:00

Dolnośląska Gazela numer 1 zaczynała w deweloperce, później budowała drogi, aby ostatecznie stać się ekspertem od akustyki.

Firma World Acoustic Group powstała w 2010 r. w wyniku przekształcenia spółki Royal Development. Początkowo świadczyła usługi projektowo-wykonawcze w branży deweloperskiej, a później także w infrastrukturze drogowej. Dziś działa jako spółka inżynieryjno-technologiczna specjalizująca się w produkcji rozwiązań chroniących środowisko przed hałasem.

— Byliśmy jednym z pierwszych podmiotów dostarczających na polski rynek drogowe, kolejowe i przemysłowe ekrany akustyczne. Produkujemy do nich także ekologiczne wypełnienia — mówi Mariusz Wilanowski, prezes World Acoustic Group.

Zaznacza, że mocna pozycja przedsiębiorstwa wynika m.in. z jego bliskiej współpracy z firmą matką — Royal Europa.

— Podnieśliśmy dzięki niej potencjał techniczny i kadrowy — dodaje Mariusz Wilanowski.

Zapewnia, że mimo niepewnych czasów World Acoustic Group będzie rozwijała działalność nie tylko w produkcji ekranów akustycznych.

— Mamy też określone cele finansowe, np. w tym roku chcemy przekroczyć magiczny dla nas próg sprzedaży 100 mln zł — mówi Mariusz Wilanowski.

STRATEGIA:

Poszukiwanie innych źródeł dochodu niż produkcja ekranów akustycznych, aby zdywersyfikować działalność.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface