DOLNOŚLĄSKIE: 2. Stalowy profesjonalizm

Anna GołasaAnna Gołasa
opublikowano: 2012-12-28 00:00

Podnoszenie kwalifikacji pracowników to jeden z podstawowych elementów strategii firmy Serwis Polska.

Spółka Serwis Polska powstała w 2001 r. jako przedsiębiorstwo świadczące usługi prefabrykacji grodzic dla firmy Eurotransport Dłubak. Dziś oferuje klientom m.in. grodzice typu VL i zimnogięte oraz wyroby hutnicze: walcówki, pręty, blachy, kątowniki, dwuteowniki i zamki do grodzic. Ponadto świadczy usługi parowania, zaciskania, spawania, cięcia, otworowania, piaskowania, malowania. Obsługuje zarówno klientów krajowych, jak i zagranicznych. Ma własne zaplecze techniczne w postaci składu magazynowego z bocznicą kolejową oraz taboru samochodowego. Jednak przede wszystkim stawia na wysoką jakość — zarówno produktów i usług, jak i zatrudnianej kadry.

— Nasi pracownicy to sprawdzeni i wyszkoleni profesjonaliści, służący klientom fachowym wsparciem. A jakość oferowanych przez nas produktów potwierdzają certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi w Polsce wymaganiami — mówi Grzegorz Dłubak, prezes firmy Serwis Polska.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

Coface