– Pandemia mocno zweryfikowała rynek i potrzeby ludzi. Zaczęło się od eleganckich ubranek na specjalne okazje, czyli chrzest, ślub, a skończyło na tym, że musiałam dostosować moją markę do pandemii i do kryzysu, który nastał – mówi Zofia Ślotała-Haidar, założycielka i dyrektor kreatywna Petite Maison.
– Z dnia na dzień mój biznes stanął w stu procentach. Wiedziałam, że muszę coś zrobić, żeby móc się utrzymać i przetrwać. Tym bardziej, że nie wiedziałam jak długo to będzie trwało. Tak naprawdę nadal tego nie wiemy, bo niektóre sektory są zamrożone. Najbardziej zależało mi na tym, żeby nikogo z mojego teamu nie zwalniać – dodaje Zofia Ślotała-Haidar.
Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.