Dostosuj się i przetrwaj. Zofia Ślotała-Haidar opowiada o swoim biznesie

Justyna SmolińskaJustyna Smolińska
opublikowano: 2021-03-04 10:00
zaktualizowano: 2021-03-05 15:20

To już rok pandemii COVID-19 w Polsce. 4 marca 2020 roku zdiagnozowano w naszym kraju pierwszy przypadek zakażenia koronawirusem. Od tego czasu dużo się zmieniło, a właściwie cały czas się zmienia. Zmieniają się obostrzenia, i zalecenia. Wiele branż praktycznie nie funkcjonuje, a przedsiębiorcy każdego dnia dostają po kieszeni. Nie odbywają się imprezy, przyjęcia, wesela. A co z chrzcinami? Jak wyglądają teraz? Jak radzą sobie firmy związane z organizacją takich uroczystości? O tym dziś rozmawiamy w Podcaście Antykryzysowym.

– Pandemia mocno zweryfikowała rynek i potrzeby ludzi. Zaczęło się od eleganckich ubranek na specjalne okazje, czyli chrzest, ślub, a skończyło na tym, że musiałam dostosować moją markę do pandemii i do kryzysu, który nastał – mówi Zofia Ślotała-Haidar, założycielka i dyrektor kreatywna Petite Maison.

– Z dnia na dzień mój biznes stanął w stu procentach. Wiedziałam, że muszę coś zrobić, żeby móc się utrzymać i przetrwać. Tym bardziej, że nie wiedziałam jak długo to będzie trwało. Tak naprawdę nadal tego nie wiemy, bo niektóre sektory są zamrożone. Najbardziej zależało mi na tym, żeby nikogo z mojego teamu nie zwalniać – dodaje Zofia Ślotała-Haidar.

Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.