Umowa sponsorska będzie obowiązywać przez trzy lata. W ramach współpracy Drutex będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność na profilach social media Bayernu Monachium oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.
Dodatkowo polska firma uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników.
Jak zaznaczono w komunikacie Drutexu, umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania świadomości marki oraz jej rozwoju na największym w Europie i kluczowym pod względem eksportu rynku.
- Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym - stwierdził prezes i założyciel Drutexu Leszek Gierszewski.
Współpraca ze znanym klubem sportowym nie jest nowością dla polskiej firmy. W 2024 roku Drutex został oficjalnym partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z innymi włoskimi klubami - Juventusem, AS Romą, Cagliari i Palermo.