Związane jest to z planami nowego prezesa spółki, Dave'a Hoffmana, który chce wypromować w głównym menu sieci restauracyjnej napoje i posiłki śniadaniowe.

Nowa marka oznacza, że firma koncentruje się na szybkiej obsłudze wspaniałej kawy, a jednocześnie zachowuje swój znany różowy i pomarańczowy kolor oraz charakterystyczną czcionkę – napisała Dunkin’ w oświadczeniu.
Firma, której sprzedaż w ostatnich kwartałach była wspierana była przez produkty śniadaniowe i napoje, stwierdziła, że nowa marka zacznie obowiązywać od stycznia przyszłego roku.
Eksperci nie do końca są przekonani odnośnie skutecznej realizacji ambitnego planu podkreślając, że nastawienie się na większą liczbę klientów, którzy zainteresowani są kupnem kawy, pojawia się w czasie, gdy firmy muszą borykać się ze stagnacją popytu na kawę w Stanach Zjednoczonych. Dotyczy to także takich gigantów tego segmentu, jak choćby sieci Starbucks.