Dunkin' Donuts skraca nazwę

opublikowano: 26-09-2018, 06:45

Dunkin' Donuts, amerykańska sieć cukiernicza planuje zmianę usunąć ze swojej nazwy człon Donuts, informuje Reuters.

Związane jest to z planami nowego prezesa spółki,  Dave'a Hoffmana, który chce wypromować w głównym menu sieci restauracyjnej napoje i posiłki śniadaniowe.

Dunkin' Donuts
Zobacz więcej

Dunkin' Donuts fot. Bloomberg

Nowa marka oznacza, że firma koncentruje się na szybkiej obsłudze wspaniałej kawy, a jednocześnie zachowuje swój znany różowy i pomarańczowy kolor oraz charakterystyczną czcionkę – napisała Dunkin’ w oświadczeniu.

Firma, której sprzedaż w ostatnich kwartałach była wspierana była przez produkty śniadaniowe i napoje, stwierdziła, że nowa marka zacznie obowiązywać od stycznia przyszłego roku.

Eksperci nie do końca są przekonani odnośnie skutecznej realizacji ambitnego planu podkreślając, że nastawienie się na większą liczbę klientów, którzy zainteresowani są kupnem kawy, pojawia się w czasie, gdy firmy muszą borykać się ze stagnacją popytu na kawę w Stanach Zjednoczonych. Dotyczy to także takich gigantów tego segmentu, jak choćby sieci Starbucks.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Dunkin' Donuts skraca nazwę