Analitycy oczekiwali, że przychody modowego koncernu spadną o 42 proc.

Firma odnotowała w czerwcu oznaki ożywienia w kilku gałęziach swojej działalności, szczególnie na chińskim rynku i poinformowała, że spodziewa się dalszej poprawy sytuacji w lipcu.
Dyrektor finansowy Jean-Jacques Guiony powiedział, że LVMH obniżyło koszty operacyjne o 29 proc. w drugim kwartale, w porównaniu z 2 proc. w poprzednich trzech miesiącach.
Sprzedaż w dziale mody i galanterii skórzanej koncernu LVMH, którego czołową marką jest Louis Vuitton, spadła od kwietnia do czerwca o 37 proc. Analitycy spodziewali się 38 proc. spadku. Kierownictwo firmy podniosło w maju ceny torebek o 5 proc. na wszystkich głównych rynkach.
LVMH odnotował „znaczne przyspieszenie” sprzedaży internetowej w pierwszym półroczu, co jednak tylko częściowo zniwelowało skutki zamykania sklepów.