E-commerce na Narodowym

opublikowano: 09-10-2014, 00:00

Około 120 firm z całej Polski, z Europy oraz ze Stanów Zjednoczonych zaprezentuje się 22-23 października podczas organizowanych na Stadionie Narodowym w Warszawie VII Targach eHandlu.

Spotkanie przedstawicielibranży będzie okazją do nawiązania nowych kontaktów, wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów biznesowych i technologicznych w światowym e-commerce. Na imprezie będą prezentowane m.in. rozwiązania logistyczne, hostingowe czy platformy sklepowe. Uczestnicy, poza zwiedzaniem części wystawienniczej, będą również mogli uczestniczyć w prezentacjach, podzielonych na cztery bloki tematyczne: SEO i SEM, platformy narzędzia, PR i social media oraz wsparcie biznesu. Szczegóły dotyczące targów i formularz bezpłatnej rejestracji dla uczestników można znaleźć na stronie internetowej: targiehandlu.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane