E-commerce Polska awards

Karolina Zawadka
opublikowano: 13-07-2016, 15:36

5.09.2016 – Do tego dnia można aplikować do konkursu E-commerce Polska awards.

Izba Gospodarki Elektronicznej organizuje konkurs skierowany do sklepów internetowych, banków i zakładów ubezpieczeniowych, działających aktywnie w obszarze cyfrowych technologii. Jego celem jest nagrodzenie podmiotów gospodarki cyfrowej, które najlepiej i najszybciej dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.

Do konkursu można zgłaszać się w 4 kategoriach: brandingu (innowacja roku, pomysł promocyjny roku, design roku, mobilny design roku oraz spójność marki w różnych kanałach sprzedaży), sprzedaży (strona roku, przełamanie nieufności, m-commerce i najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej), sektora bankowego (najbardziej cyfrowy bank) i ubezpieczeniowego (najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel). Każdy sklep może zgłosić się maksymalnie w trzech kategoriach. Wyniki zostaną ogłoszone 17 listopada podczas uroczystej gali.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Zawadka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu