E-commerce to e-poczta

SZYMON MIDERA, wiceprezes Banku Pocztowego
31-07-2014, 00:00

KOMENTARZ

Bierny konsument z przeszłości dzięki sieci i możliwości robienia tańszych i wygodnych zakupów staje się aktywnym i wymagającym uczestnikiem rynku. Stawia wymagania, samodzielnie podejmuje decyzje, dzieli się swoimi opiniami z innymi, przez to ma siłę oddziaływania na strategie korporacji.

Uczestniczymy w zmianie sposobu sprzedaży, komunikacji i dystrybucji produktów i usług. E-commerce tworzy nowe modele biznesowe, które zmiatają z powierzchni ziemi dotychczasowe standardy handlu. Pączkują nowi e-sprzedawcy bez bariery wejścia w postaci kapitału i know-how. E-handel daje klientom: lepszą cenę, wygodę, oszczędność czasu, możliwość porównywania i personalizacji produktów, poznawania opinii użytkowników i dokonywania zakupów społecznościowych, które charakteryzuje „mądrość tłumu”. E-commerce rozwija się tak szybko, dlatego że odpowiada na zmianę zachowań e-klientów i podąża za wyznaczanymi przez nich trendami rynkowymi, takimi jak: digitalizacja, smartfonizacja, mobilność, bezprzewodowość, geolokalizacja i big data.

Przed nami integracja zakupów on-line ze światem transakcji rzeczywistych oraz zmiana roli sieci sprzedaży, galerii handlowych w centra rozrywki, showroomy i wirtualne przymierzalnie. E-commerce już pokazał zęby i przewrócił takie branże jak RTV/AGD czy sprzedaż muzyki — kolejne zmiany przed nami. E-commerce to przyszłość dla Grupy Poczty Polskiej. Przygotowujemy ekspansję na tym polu. [MIB]

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SZYMON MIDERA, wiceprezes Banku Pocztowego

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / E-commerce to e-poczta