E-handel bez wad

MACIEJ PADJAS Dyrektor Marketingu Paczkomaty® InPost
26-11-2014, 00:00

Komentarz partnera sekcji - Paczkomatów InPost

Badania preferencji konsumenckich wskazują, że kwestie związane z dostawą zakupionych towarów lokują się na szczycie listy oczekiwań e-klientów. Kupujący chcą dostaw tanich, szybkich i wygodnych. Ponadto dla potencjalnego klienta e-sklepu ważne jest także podanie estymowanej lub gwarantowanej daty dostawy na jak najwcześniejszym etapie zakupów oraz, co być może jest ważniejsze, możliwość wyboru miejsca i czasu dostawy. Z punktu widzenia klientów istotna jest także forma płatności proponowana przez e-sklep. Paczkomaty® InPost wpisują się w te trendy, dostarczając innowacyjne rozwiązanie problemu ostatniej mili. Natomiast aby jeszcze bardziej usprawnić odbieranie przesyłek, od 1 października we wszystkich Paczkomatach® InPost zainstalowano czytniki kart płatniczych.

Z punktu widzenia klientów jedną z najważniejszych wad e-handlu jest brak możliwości wypróbowania, przymierzenia i dokładnego obejrzenia zakupywanego towaru. Obecnie wiele biznesów buduje swoją przewagę konkurencyjną, oferując darmowe zwroty. Dlatego też Paczkomaty® InPost oferują przyjazne i tanie rozwiązanie logistyki zwrotów (www.szybkiezwroty.pl).

Jednakże prawdziwą rewolucją na rynku Polskiego e-commerce jest ogłoszona w listopadzie strategiczna współpraca InPost z Allegro. Skorzystają na niej nie tylko sprzedający, ale także kupujący. Allegro InPost daje bowiem możliwość obniżenia kosztów wysyłki oraz opcję darmowego zwrotu. Warto w tym miejscu podkreślić fakt, że ogólnoświatowe badania wskazują, iż 95% klientów wraca po kolejne lub dodatkowe zakupy, jeśli wcześniej miało pozytywne doświadczenia ze zwrotem/wymianą w danym e-sklepie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MACIEJ PADJAS Dyrektor Marketingu Paczkomaty® InPost

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / E-handel bez wad