easyCALL chce wejść na NewConnect

DI, KL
20-05-2008, 12:29

easyCALL, jako pierwszy polski operator telefonii internetowej VoIP zamierza wyruszyć na giełdę.

Operator chce pozyskać środki na sfinansowanie planów rozwoju. Spółka rozpoczęła już przygotowania do wejścia na rynek NewConnect.

easyCALL to największy działający w Polsce alternatywny operator telefonii internetowej VoIP oferujący swoje usługi od sierpnia 2004 roku. W chwili obecnej z sieci easyCALL korzysta prawie 200.000 osób.

Operator zamierza wejść w nowe segmenty rynku oraz uruchomić nowoczesne usługi dla biznesu.
 
- Umocnienie naszej pozycji lidera w telefonii internetowej to jedno. Nasze plany sięgają o wiele dalej. Pozyskane w drodze emisji akcji środki zamierzamy przeznaczyć również na wejście w nowe segmenty rynku. Planujemy uruchomienie pełnego zestawu usług telekomunikacyjnych, obejmujących telefonię stacjonarną, komórkową oraz dostęp do Internetu. Oczywiście w obrębie telefonii komórkowej zamierzamy działać jako operator wirtualny - wyjaśnia Michał Jakubowski, prezes spółki.

Operator zamierza również poszerzyć swoją ofertę dla biznesu poprzez wprowadzenie usług typu call center.


 

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, KL

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / easyCALL chce wejść na NewConnect