eCard zmniejsza straty

KZ
08-11-2011, 11:13

W III kwartale spółka eCard osiągnęła symboliczny zysk netto w wysokości 64 tys. zł. Po trzech kwartałach strata zmniejszyła się o ponad 5 mln zł i wynosi 689 tys. zł.

- Spółka uruchomiła w III kwartale usługę płatności kartowych realizowanych za pośrednictwem terminali POS, co dopełniło ofertę spółki w zakresie bezgotówkowego rozliczania transakcji – powiedziała Ewa Bereśniewicz-Kozłowska, prezes eCard.

Obsługiwane przez eCard środowiska transakcji bezgotówkowych obejmują transakcje internetowe (w tym „pay by link”), transakcje telefoniczne, zlecenia stałe,  transakcje w terminalach POS i transakcje mobilne.

- Nasza spółka będzie podążać w stronę rozwijającego się rynku płatności mobilnych. To właśnie w tym segmencie rynku chcemy znaczyć coraz więcej. E-commerce i obsługa płatności internetowych jest dla nas bardzo ważna i tu osiągnęliśmy już bardzo dużo, teraz nadszedł czas na jeszcze nowocześniejsze technologie i rozwiązania. Po uruchomieniu terminali POS, rozpoczęliśmy projekt „Płatności Mobilne” i już możemy pochwalić się pierwszymi sukcesami – mówi Ewa Bereśniewicz – Kozłowska.

eCard w ramach projektu Płatności Mobilnych pozycjonuje się jako podmiot dostarczający autoryzację i rozliczenia transakcji dla podmiotów oferujących możliwość płatności z wykorzystaniem np.: telefonów komórkowych. eCard zakończył już wdrożenia swojego sytemu w spółkach mPay i uPaid – dwóch ważnych podmiotów na polskim rynku, umożliwiających dokonywanie płatności za usługi, np. parkingowe i komunikacyjne telefonem komórkowym.  W najbliższych miesiącach planowane są kolejne wdrożenia w tym zakresie.

W ocenie zarządu spółki coraz większą popularnością cieszą się rozwiązania dedykowane, takie jak płatności przez Aplikację Mail Order, Telephone Order, czy też System Stałego Obciążenia Karty Płatniczej. Usługi te umożliwiają przyjmowanie błyskawicznych płatności np. podczas rozmowy telefonicznej, czy też na podstawie złożonej przez posiadacza karty zgody na cykliczne obciążenia jego karty płatniczej. Usługi te charakteryzują się możliwością dostosowania do niestandardowych procesów akwizycji, bądź windykacji oraz umożliwiają integrację z systemami „back office” partnerów eCard S.A.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / eCard zmniejsza straty