Edelman dla HP

RAF
opublikowano: 2008-11-03 00:00

Edelman zwyciężył w globalnym przetargu Hewlett-Packard.

Edelman zwyciężył w globalnym przetargu Hewlett-Packard.

Od października agencja Edelman obsługuje dział druku i przetwarzania obrazu marki Hewlett-Packard (HP). Prowadzi PR, doradztwo marketingowe i marketing wśród osób w gronie kontrahentów HP, które mają wpływ na decyzje (influencer marketing). Globalny kontrakt obejmuje 70 krajów. Edelman zastąpił trzy agencje, które dotychczas oddzielnie koordynowały wszystkie te działania.

— Klienci oczekują dziś od firm public relations usług znacznie szerszych niż tylko klasyczne media relations — podsumowuje nowe zlecenie Barbara Kwiecień, general manager Edelman Polska.

W polskim biurze Edelmana w Warszawie za obsługę projektów dla HP odpowiadają dwa zespoły. Karolina Mizgalska, account director, koordynuje działania w Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, w Rumunii, Mołdawii, Słowenii, Czechach, na Słowacji, Ukrainie, w Izraelu i w Polsce. Poza tym dla HP pracuje też zespół kierowany przez Małgorzatę Celarek, account managera.