Efektywność przede wszystkim

Anna Dermont
opublikowano: 2004-06-23 00:00

Przedstawiciele firm z grupy Kolportera zaprezentowali sposoby na rentowną sprzedaż.

Grupa firm Kolporter wraz z Unią Polskich Sieci Detalicznych i GFK Polonia zorganizowały konferencję „Wzrost Gospodarczy — efektywne wykorzystanie możliwości sprzedażowych”. W czasie spotkania przedstawiciele sieci detalicznych mieli okazję zapoznać się z nowymi propozycjami handlowymi i osiągnięciami technologicznymi, prezentowanymi przez firmy Kolportera.

Wśród metod pomagających usprawnić funkcjonowanie firm handlowych i obniżyć koszty, wymieniono rozwiązania logistyczne, informatyczne i promocyjne. Są to m.in: nowoczesne zarządzanie firmą za pomocą nośników elektronicznych, innowacyjne programy do zarządzania pojedynczymi punktami sprzedaży i sieciami handlowymi, system doładowania telefonów komórkowych za pomocą terminali.

Swoje propozycje przedstawiła również firma Kolporter System Meblowy, zajmująca się projektowaniem i wyposażeniem biur.

W dyskusjach uczestników konferencji nie zabrakło także rozmów o zmianach rynkowych i możliwościach, jakie niesie dla polskich sieci detalicznych dynamiczny rozwój gospodarczy. Organizatorzy zaplanowali także profesjonalnie przygotowane warsztaty, dotyczące psychologii sprzedaży.

— Była to nie tylko ciekawa prezentacja nowych pomysłów na współpracę ze spółkami grupy Kolporter, lecz także interesująca dyskusja na temat przyszłości polskiego rynku — podsumował spotkanie Damian Achtelik, członek zarządu Unii Polskich Sieci Detalicznych.

Spotkanie odbyło się w dniach 3-4 czerwca w ośrodku Kolportera Inwest w Smardzewicach. Patronem medialnym był „PB”.