Ekspansja marki Intermoda

AYA
opublikowano: 11-09-2007, 00:00

Przedstawiciele spółki odzieżowej Intermoda chcą ubrać jak najwięcej mężczyzn w Polsce. Będą rozwijać sieć salonów firmowych.

Przedstawiciele spółki odzieżowej Intermoda chcą ubrać jak najwięcej mężczyzn w Polsce. Będą rozwijać sieć salonów firmowych.

W tej chwili w polskich centrach handlowych działa 31 salonów własnych marki. Do końca roku ma ich być już 38.

— Dalsze otwarcia przewidujemy w kolejnych latach. Zamierzamy otwierać do 20 sklepów rocznie, tak aby w 2009 r. było ich co najmniej 70 — mówi Arkadiusz Major, wiceprezes spółki Intermoda.

W ubiegłym tygodniu ruszył salon w Factory Outlet Poznań w Luboniu (blisko 80 mkw. powierzchni) oraz w Focus Park Rybnik (około 100 mkw.). Pod koniec miesiąca uruchomiony zostanie salon w Gorzowie Wielkopolskim w Galerii Askana (80 mkw.). Otwarcia kolejnych salonów jeszcze w tym roku: w październiku w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku (70 mkw.) oraz we Wrocławiu w obiekcie Magnolia Park (65 mkw.), w listopadzie w Porcie Handlowym Auchan Rumia w Rumii-Gdyni (około 100 mkw.), Centrum Handlowym Plejada w Sosnowcu oraz Galerii Białej w Białymstoku.

— Do końca roku opracujemy plan rozwoju na lata 2008- -15 wraz ze szczegółami finansowania po 2009 r. Chcemy, by w naszych salonach, poza garniturami, panowie mogli kupić także koszule, krawaty i dodatki z naszym logo — podkreśla Arkadiusz Major.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu