Eksporter – MŚP

opublikowano: 08-12-2020, 20:00

4Kraft – to zdobywca nagrody głównej w kategorii Eksporter – MŚP. Wyróżnienia otrzymały Senetic i Zortrax.

Nagroda główna: 4Kraft

4Kraft to na polskim rynku lider wśród producentów artykułów dziecięcych, a za granicą jeden z najszybciej rozwijających się wytwórców w tym sektorze. W 2019 r. firma podwoiła wartość eksportu w stosunku do 2018 r. i odważnie - jak podkreśliło jury konkursu - planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Kapituła zwróciła uwagę także na dbałość o bezpieczeństwo wyrobów, łatwość ich użytkowania i atrakcyjne wzornictwo.

Leszek Krysieniel, prezes firmy 4Kraft

Nazwa 4Kraft nie jest znana konsumentom, ale jej marka Kinderkraft - już tak. W portfolio ma ona: wózki, nosidła, foteliki samochodowe, łóżeczka, maty do zabawy, rowerki oraz szeroką gamę mebli do pokojów dziecięcych. Jej produkty są dostępne niemal w całej Europie, w większości krajów Azji i w Australii. Plan na 2021 r. to dystrybucja do Ameryki Północnej, Afryki, na Bliski Wschód, co sprawi, że wyroby tej marki będą dostępne łącznie w ponad stu państwach.

Projekty firmy powstają w Polsce, a przy produkcji współpracuje ona z partnerami z Azji i Europy. Misją 4Kraft jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na zapotrzebowanie klientów, zapewnienie oczekiwanej jakości produktów oraz obsługa na najwyższym poziomie. Efektem tego jest np. autorska kolekcja Freedom, która pojawiła się w tym roku, czy spacerówka Nubi, nagrodzona w międzynarodowym konkursie Red Dot, uznawanym za Oscara w branży dizajnu.

Kinderkraft spotyka się z uznaniem międzynarodowych instytucji certyfikujących, jak ADAC, Stiftung Warentest, ÖAMTC oraz lokalnych, np. niemieckiego AllesBeste. W 2020 r. markę docenili także rodzice za granicą – trzy produkty nagrodzono w konkursie „Mother&Baby;” w Wielkiej Brytanii, była też nominacja w konkursie Magic Maman we Francji.

Leszek Krysieniel, prezes firmy 4Kraft, podkreśla, że takich sukcesów nie byłoby, gdyby nie wspaniały zespół ludzi, z którymi ma przyjemność współpracować. Firma zatrudnia w centrali ok. 150 pracowników, ma też biura we Frankfurcie oraz chińskim Suzhou.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

– Stawiam na partnerskie relacje z zespołem, zostawiam im pole do realizacji ich pomysłów. Drzwi mojego gabinetu są zawsze dla każdego otwarte. Dzięki temu i skupieniu na innowacyjnych rozwiązaniach udało się nam przejść z sukcesem przez trudny 2020 r. – mówi prezes 4Kraft.

Nadchodzący rok zapowiada się dla firmy równie dynamicznie.

– Inwestujemy we własne centrum badawcze, które da nam jeszcze lepszą kontrolę nad jakością oferowanych rozwiązań. Zamierzamy wprowadzać całą gamę nowości produktowych, w odpowiedzi na aktualne potrzeby rodziców. Planujemy akwizycję zagranicznej marki z segmentu premium – zapowiada Leszek Krysieniel.

Wyróżnienie: Senetic

Ten globalny dostawca rozwiązań IT dla firm i instytucji publicznych po 11 latach działalności może pochwalić się międzynarodowym zasięgiem usług o dużej skali – podkreśliło jury konkursu. Spółka stworzyła 82 e-strony w 24 językach, a dzięki przeprowadzonym analizom wie, jakie upodobania i potrzeby mają klienci z różnych krajów. Zapewnia im wsparcie 24 godziny na dobę i dzieli się wiedzą, m.in. w ramach Senetic Academy.

Wyróżnienie: Zortrax

Firma jest deweloperem kompleksowych rozwiązań druku 3D. Jej produkty są używane na całym świecie przez jej klientów wiele branż. Jak podkreśliło jury konkursu, konsekwentnie rozbudowuje sieć sprzedaży i realizuje ekspansję do krajów o dużej zdolności absorpcji nowych technologii w przemyśle - dzięki obecności w mediach zagranicznych i podczas eventów branżowych poświęconych rozwiązaniom druku 3D.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane